24 Ocak 2011 Pazartesi

10 marifet kış etkinliği http://waterlily-sihirlieller.blogspot.com

artık benimde örgü ipliklerimi koyabileceğim şık bir çantam var:) hemde içi astarlıııı...


vedeeee tığlarımı koymak için küçük minik çantam vaaar:))


benim olurda Ela Mercan'ımın olmaz mıııı?...



her bir hediyeyi çok çok severek kullanacağım. çok çok tşk ederim waterlily-sihirlieller



paketimizi özenle açtık tek tek, küçükden büyüğe, heyecanla, sabırla sevinçle c.tesi iş yerindeyken ptt görevlisi aradı eve gelişim bir başka oldu.
paylaşmak bugüne kısmetmiş... ben se hala gönderemedim hediyemi bişi daha yapmak istedim başlayamadım bile yarın kargom yola çıkıyor umarım benim yaşadığım mutluluğu, heyecanı,sevinci yaşatabilirim. sevgili nilgün ve ayme ye kocaman sevgilerimi gönderiyorum.. blog aleminin üreten bayanları hepinizi sevgiyle kucaklıyorum...
http://www.waterlily-sihirlieller.blogspot.com/ tekrar tekrar Teşekkür ederim canım... ellerin güzel yüreğin dert görmesin...


16 yorum:

  1. Güle güle kullanın hediyelerinizi, hepsi birbirinden güzel, hele Ela'nın kine bayıldım. Yapanın da ellerine sağlık. Ne güzel bir etkinlik yapmışsınız. Ben iş bahanesiyle kaçırıyorum hep böyle güzellikleri.

    YanıtlaSil
  2. ay-ser- :)) dimi çalışınca zor oluyo bak ben bişi daha yapim dedim ama :((

    YanıtlaSil
  3. oooooo cok guzelll, gule gule kullanin hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım hediyelerine,yapanın ellerine yüreğine sağlık,paket bile çok şık,güle güle kullan yaseminim....

    YanıtlaSil
  5. Beğendiğinize çok sevindim canım,ben teşekkür ederim:)keşke vaktim olsaydı elamıza da birşeyler örebilseydim:)güle güle iyi günlerde kullanman dileğiyle canım,Bende en yakın zamanda çiçek kızımızı ve hello kityi örmek istiyorum çook sabırsızlanıyorum hem de:)

    YanıtlaSil
  6. yasemincim bir etkinlik daha bitti desene.hediyelerinin herbiri birbirinden güzeller.eloşda sende güle güle kullanın.yapanın ellerine sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. canım cicler çok şık sağlıkla kullanın. hazırlayan ellere sevgiler.

    öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  8. çok güzelmiş. Güle güle kullanın. Çantaya bayıldım ama

    YanıtlaSil
  9. All So Cute- teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  10. nevali-evet yaa şirinim her bir ayrıntısı nasılda özenilmiş çok severek kullanıyorum:))

    YanıtlaSil
  11. waterlily- tekrar tekrar teşekkür ediyors seni sevgiyle kucaklıyorum. merakla bekliyorum çiçek kızı ve kittyi:))

    YanıtlaSil
  12. Berna- saol canım benim kızımda çok mutlu oldu bende:))

    YanıtlaSil
  13. ÖRGÜÇANTAM- ablacımmm saolsın bende çok öpüyorum

    YanıtlaSil