27 Eylül 2011 Salı

amigurumi deha tv:)

 ne demek amigurumi deha tv? dün 3-5 oyuncağım ben kargo öcesi Deha tv Canlı yaynda idik. daha  öncede Elamla konuk olduğumuz "Haberin Var mı?" programında eğlenceli 1 saat geçirdik.
bu parmak kuklada son 10 dakika izleyiciler içinyapılmaya çalışıldı:))
malzemeler
nako vizon mavi
8 mm kırmızı gözler
2,5 mm tığım 
en basit şekliyle yapılışı
  1. 6 sihirli halka
  2. 12 si
  3. 18si
  4. 24 si
  5. 24 si
  6. 24 si
  7. 24 si
  8. 24 si
  9. 24 si
  10. 24 si
  11. 18 si
  12. 12 si
  13. 8 si
  14.  16 si
  15. 16 si 
  16. 16 si
  17. 16 si
  18. 16 si
  19. 16 si
  20. 16 si
  21. 16 si


kollar 
  1. 5 si
  2. 5 si
  3. 5 si
  4. 5 si
  5. 5 si




kulaklar 6 sihirli halkanın ilk 4 ilmeğine çift batıp diktim.

22 yorum:

  1. harikasın canım getirisi bol olsun inş.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. veee yine yaseminkale diyorum :)))
    darısı diğer tv lere çabucak inşalah :)

    YanıtlaSil
  3. kilo mu aldın şekerim sen ? yoksa tv den mi öyle görünüyor?:)
    pek güsel olmuşsun maaşallah...

    YanıtlaSil
  4. Başarılarının devamını dilerim Yasemin' ciğim. Süper bir haber bu *-*

    YanıtlaSil
  5. İyi akşamlar battaniye kenarına erkekse araba kızsa bebek bloğumda yayınlıcam bak istersen..

    YanıtlaSil
  6. örgüçantam- saol ablammm sevgiler benden...

    YanıtlaSil
  7. eviminneşesi-zehram oyuncaklarım olsa istanbuldan gelmicemde :)

    YanıtlaSil
  8. asosh- aslım halaa 50 kiloyum bacım:))

    YanıtlaSil
  9. demet- saol Demet'ciğim.. (*-*)

    YanıtlaSil
  10. begoş- hoşgeldin baktım teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  11. hakketten de tv kilolu gösteriyormuş :)
    Elacığım bana uğur getirdi şekerim.Pasajımdan ilk satışımı yaptım çilek şapkayla.Yarın kargolayacağım inşallah bir sorun çıkmadan ulaştırırım.Elacığım artık dilesin benden ne dilerse annesi...

    YanıtlaSil
  12. ooooo hamarat kadınsın ne dıyeyım arttıkın 5 dakkada kuklatarıfıde verdın demek:)))

    YanıtlaSil
  13. asosh- aslımmm 2 poz çekemedim nasıl kızıyor "anne çekme o benim zaten giydirmiyorsun" :))
    hayırlı olsun canım... ardı seri ve çok olsun

    YanıtlaSil
  14. edaca- aslında "bundan böyle yapılış vermicem" demiştim edam bu kolay ama bundan bişi olmaz:))

    YanıtlaSil
  15. haberim olsaydı izlerdim bilmiyordum kaçırmışım :( aaa niye Yasemin hanımcım bizi güzel tariflerinizden niye mahrum bırakacaksınız

    YanıtlaSil
  16. ♥ PEMBE PATİ♥- :))) tşkler

    YanıtlaSil
  17. ay yaseminim incecik kadını dobiş göstermiş ay bu tv:) ama yakışmış hani tombişlikde:) sen anca zaten tvde anlık alırsın kiloyu maşallah arı vızzzızım:) çalışkan başarılı arkadaşım tebrikler...uzun süredir yokdum,yettim gari:) burdayım,yanındayım,gerçi hep öyleydik...

    YanıtlaSil
  18. hoşgelmişsin arkadaşım... yet gari :)) bi dah göndermicem seni biyere
    anladım ki acık kolları kaslandırmam gerek:))
    bir itiraf; 48 kilo iken giyemediğim minileri 50 iken giyebilmek çok keyifli:))

    YanıtlaSil
  19. Tebrikler canım başarıların daim olsun sevgiler sana..

    YanıtlaSil
  20. cok güzel oyuncaklar yapıyorsunuz ellerinize emeklerinize sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil